Grau Elemental (a partir de 7 anys, joves i adults)

El grau elemental són quatre cursos de llenguatge musical i instrument. En aquest nivell tots els alumnes ja toquen un instrument a la vegada que fan classes de llenguatge musical. Fins i tot es pot estudiar un segon instrument sempre que l’alumne hagi adquirit un cert nivell musical.

Al Grau Elemental introduïm la música en grup i sobretot la participació de l’alumne a l’orquestra de l’escola.

Les edats per fer grau elemental són des dels 7 fins als 99. Qualsevol edat es bona per tocar un instrument. Mai és tard!

Grau Elemental (a partir de 7 anys, joves i adults)
Preus assignatura/mes
Matrícula 100 €
Llenguatge musical en grup 1h 65 €
Ll. musical en grup 45´+Instrument 30´ 114 €
Ll. musical en grup 1h+Instrument 30´ 119 €
Ll. musical en grup 1h+Instrument 45´ 146€
Ll. musical en grup 1h+Instrument 1h 171€
Cant 45´ (individual) 115 €
Cant 1h (individual) 150 €
Cant 45´ (grup) 70 €
Cant 1h (grup) 89 €
Instrument o llenguatge particular 30’ 78 €
Instrument o llenguatge particular 45’ 114 €
Instrument o llenguatge particular 1h 145 €
Músic acompanyant 50 €/hora
Els grups de llenguatge musical són d’un mínim de 3 alumn@s.

(1) Si es formalitza la matrícula abans del 28 de juny del 2024 tindrà un descompte de 30% !!, sempre que l´alumne comenci les classes el dia 1 de setembre. No aplicable als alumnes que comencin qualsevol altre mes.

Tancar