Testimonis

Moltes gràcies per tot el que heu ensenyat a la Núria durant aquets anys, valorant-la i acompanyant-la tant en la part teórica com en la instrumental.

Heu fet que allò que per ella era un hobby, ara sigui una de les seves passions.
Sou tots uns professors magnifics i propers, tant per els alumnes com per les famílies.

La vida ens porta per diferents camins, però segur que la Núria trobarà un camí que la tornará a dur entre vosaltres.

Judit Cuevas

Feia temps que volia tornar a fer classes de piano, després de vint anys. Era com començar de nou perquè no recordava res.

Virgínia amb una paciència infinita m’animat dia a dia. La seva confiança pel concert de Nadal passat hem va ajudar a superar moltes pors. L’ambient de companyerisme i compenetració entre petits i grans, professors i alumnes va ser màgic per mi.

Això es un equip, una pinya, una familia. Ens donem i rebem ajuda, estimació, admiració i compartim allò que ens mou a tots i que es la música.

Si teniu oportunitat no us ho penseu dues vegades i veniu a gaudir d’aquest plaer. Per cert ara també faig classes de xelo!

Maribel Hernàndez

test1

Des de ben petita la meva passió ha sigut la música, en concret el violí. Després d’estudiar molts anys, l’escola de música Virgínia Blanch em va donar l’oportunitat de treballar amb ells. Aquesta escola ofereix a nens i no tan nens a estimar la música, mitjançant jocs, llibres i dedicació.

Durant el temps que jo he estat a l’escola he viscut grans moments, des de el nen que agafa per primera vegada l’instrument, que coneix una nota, fins el moment que davant la família i altres pares toca en un concert. També però hi ha moments de nerviosisme, per aquell examen que porten tot l’any preparant, amb dedicació i esforç surt bé.

Podria explicar moltes vivències més, però deixo que ho experimenteu vosaltres… Sempre estaré agraïda per l’oportunitat que m’han donat i el tracte rebut.

Sandra Cortés

test2

El que més em va atraure durant els quatre anys que vaig passar a l’escola no va ser només el mètode d’aprenentatge molt eficient que utilitzen, sino també l’ambient familiar que generen tots els professors. Va ser l’escola ideal per adentrar-me als estudis professionals del Conservatori.

Pol Hernández

test3

Hace mas de 15 años que empece a dar clases con Virgina, realmente para mi la música a sido y será parte de mi vida, solo tengo agradecimiento y satisfacción de haber estudiado con ella, pues no solo es música lo que te aporta, si no un sinfín de buenos momentos que la música puede brindarte a lo largo de toda una vida.

Francesc Muchart

test4

Vaig retrobar les ganes de fer música assistint a un concert de l’escola que es feia al barri. Vaig decidir demanar informació a la professora…. i així vaig començar. El que més m’agrada és poder dedicar una estoneta a mi matèixa. També m’agrada l’escola, pujar les escales per anar a la classe, que et rebi la Virgínia, mirar el pati, els petits nervis de començar a tocar… tot plegat,un petit oasis setmanal.

Marta Miquel

Tancar