Personalitzats

El nivell personalitzat és independent de l’edat.

Va dirigit a aquelles persones que per diverses raons no poden seguir el pla d’estudis de l’escola. Ens adaptem al vostre horari, ritme d’aprenentatge i a aquelles assignatures que trieu (instrument, cant, llenguatge musical, harmonia o música en grup).

La formació musical personalitzada s’adapta a les vostres necessitats amb una dinàmica particular amb el professor, triant vosaltres l’estil musical i repertori.

Personalitzats
Preus assignatura/mes
Matrícula 100 €
Instrument o llenguatge musical individual 30´ 78 €
Instrument o llenguatge musical individual 45´ 114 €
Instrument o llenguatge musical individual 1h 145 €
Instrument o llenguatge particular  1h cada 15 dies 78 €
(1) Si es formalitza la matricula abans del 28 de juny tindrà un descompte de 30% !!, sempre que l´alumne comenci les classes el dia 1 de setembre. No aplicable als alumnes que comencin qualsevol altre mes.

Tancar